قله چین کلاغ 97.2.14

عکس : مجید کشانی

هماهنگی-برنامه ریز:خانم گچلو

به نام خدا امید دهنده قلبها

روز آدینه فرصتی ست برای دور هم بودن ، نزدیک شدن به خداوند، حس خوب ورزش کردن ، دور بودن از شهر و آلودگی آن ، شارژ شدن برای هفته بعد ،  دیدار همنوردان صمیمی و یکدل ، شادی و نشاط ... و روزی ست که در عمر ما محاسبه نمی شود.

قله چین کلاغ 2830 متر از شمال به قلل دوشاخ و پلنگ چال از جنوب به سعادت آباد - از شرق به درکه - از غرب به امامزاده داوود منتهی میشود.

حرکت را ساعت 6.35 صبح از دره سعادت آباد آغاز می کنیم رودخانه ای نه چندان پرآب همراه با درختان بید زیبایی خاصی به مسیر داده بود.

""آبیاری قطره ای از نوع وطنی ""

بعد از یکساعت به چشمه ای رسیدیم که محل اتراق کوهنوردان برای صبحانه می باشد.

پس از صرف صبحانه با کمی صعود در مسیر شن اسکی دره به طرف روی یال حرکت کرده و 9.35 به قله چین کلاغ رسیدیم.

در طی مسیر والک و سیرک گیاهان خورو این فصل به وفور یافت می شد. پس از گرفتن عکس و کمی استراحت راه را ادامه دادیم و به گردنه کارا رسیدیم.

بعد به سمت چپ دره فرحزاد تغییر مسیر دادیم. پس از طی سراشیبی تند به خانه متروکه یونجه زار رسیدیم.

به صلاحدید حاج آقا تاجبخش در نزدیکی آب زندگانی که روزگاری قهوه خانه ای معروفی بوده است کنار رودخانه برای صرف ناهاردر ساعت 12 توقف کردیم.

با ادامه راه در ساعت 14 به محله فرحزاد و اتوبان یادگار امام رسیدیم.

به دلیل تعطیلی چهارشنبه این هفته برنامه با نفرات کم و بدلیل مشکلات شخصی حاج آقا تاجبخش برنامه سرعتی اجرا شد.

خداوند را شاکریم که صعودی لذت بخش و بدون حادثه را برای ما رقم زد.